Re: Czy da się podłączyć zwykłą nagrywarkę do laptopa?

Autor: bolo (bolo_at_irc.pl)
Data: Sun 03 Feb 2002 - 13:44:33 MET

za niecale 500 PLN mozna kupic obudowe do urzadzen IDE podłaczana na USB,
sam mam taka i sprawuje sie rewelacyjnie, obliczenia mowia ze do 10x,
praktyka pokazuje ze 12x nagrywanie idzie najoptymalniej, nie wiem czy easy
CD creator nie wywala bledu niedopelnienia bufora, czy tez usb daje rade z
12x ale nie narzekam (chociaz nagrywarka ma 16x), poza tym sa tez obudowy
podlaczane przez firewire podobna cena i nie ma problemow z przepustowoscia
(sa szybsze od HDD)

jak bys chcial cos blizej to na priv

pozdrowka
bolo