Re: Monitory 19" - czyzby LG the best?

Autor: wujek (wujcio_at_kki.net.pl)
Data: Sun 03 Feb 2002 - 13:37:06 MET

Użytkownik Robert Jatkowski <albercik-jas_at_wp.pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:3c5d1de3_at_news.vogel.pl...
> Zastanawiam sie nad kupnem monitora 19" . Jaki wedlug Was monitor 19" jest
> najlepszy? Czy LG , czy moze CTX-y, Nec, Sony,Panasonic. Czemu nie widac
za
> duzo monitorow Panasonica PanaSync. 15" cali Panasonica bylo
fenomenalne...
> Jak na razie19" LG Flatron 915 za okolo 1700 (gielda) jest wg. mnie
> najlepszy. Czy ktos ma taki monitor i czy jest z niego zadowolony?
>
>Witam

Mam LG FT 915+ od ponad 10 miesięcy. I generalnie jestem z tego monitora
bardzo zadowolony.
Parametry super, obraz i reszta OK - no ale to pisza wszyscy. Jest natomiast
inna rzecz. Otoz od jakiegos
czasu zauwazylem, ze za kazda literka (szczegolnie na bialym tle) pojawia
sie cien (takie jakby odbicie),
strasznie to denerwuajce i musze przyznac, ze po tym monitorze spodziewałem
sie, ze bedzie dluzej chodzil.
A tak czeka mnie wyprawa do serwisu:(

Pozdrawiam grupe:)