Problem

Autor: Grzesiek Mikołap (cradle1_at_poczta.wp.pl)
Data: Sun 03 Feb 2002 - 12:43:56 MET

Siema,
    Mam problem z...nie wiem czym, bo jak bym wiedział to bym nie pisał a, więc
do rzeczy: Config mego kompa to: Celeron 333 MHz (podkręcone do 420), 256 MB
RAM, Riva TNT 2 32 MB, reszta to szegóły. Problem w tym, że jak gram na jakiejś
gierce wykorzystującej akcelerator lub gdy oglądam film nagrany w lepszej
jakości to komp ni stąd ni zowąd się wiesza i wtedy już nic tylko reset, albo
np. przeinstaluję Windowsa wszystko spoko a tu nagle gdy włączam komputer to za
pierwszym razem niby wszystko się załadowało ale nagle wiesza się i dopiero za
drugim razem mogę normalnie go włączyć. Gdy opisywałem ten problem na pewnej
stronie internetowej jakiś łepek powiedział, że moja karta graficzna "gryzie
się" z płytą główną (a płytę mam lipną) i poradził, że albo muszę zmienić kartę
albo płytę. Prosiłbym o jak najszybszą odpowiedź, z góry wielkie dzięki.