Re: MGM zglos sie!!!

Autor: Jeremi (jeremi_m_at_skrzynka.pl)
Data: Sun 03 Feb 2002 - 11:23:01 MET

Uzytkownik "eMGieB" <emgieb_at_wp.pl> napisal w wiadomosci
> Hi!

> Szzcegolnie ze w temacie jest MGM :>>>>>>

Noooo, tu sie ryplem ewidentnie:( Pozniej nawet chcialem to zmienic [po
odpowiedzi
kolegi Krzyska], ale nie przewidzialem, ze ten OT sie rozwinie i wyslalem
maila do
Ciebie bezposrednio [tu znowu uklony w strone kolegi Krzyska:))].
Wazne, ze przeczytales:)
A nie mowilem;))

--
Pozdrawiam,