no moze ktos tu pomoze

Autor: S.J. (slawektp_at_.widzew.net)
Data: Sun 03 Feb 2002 - 10:21:41 MET

pisalem na grupe windows 9x ale bez reakcji moze ktos z tej grupy mi pomoze
wyjasnic dlaczego po nacisnieciu opcji pomoc w menu
start systemu windows milenium pokazuje mi sie gorna czesc okna a na dole
mam komunikat nie mozna wyswietlic strony? tak samo jest gdy wchodze w menu
start/programy/akcesoria/narzedzia/informacje o systemie
czy cos sobie skasowalem na dysku czy tez norton utilites tak mi namieszal a
moze to wirus?co do ostatniego to programy antywirusowe nic nie wykryly
utilitesem staram poslugiwac sie ostroznie a plikow chyba ni ma
co robic oprocz reinstalacji?