Re: Pentium czy Athlon oto jest pytanie.......

Autor: Paweł Orliński (orlinski_at_akw.pl)
Data: Sun 03 Feb 2002 - 09:26:07 MET

Użytkownik "-- Maguard --" <tmot_at_poczta.onet.pl> napisał w wiadomości

> Ech gwazdeczko, a mozesz mi wytlumaczyc ponadprzecietna liczbe zawieszen
na
> Athlon'ach stojacych w domach...?

Moze ja sprobuje - dwa razy slyszalem o czestych zwisach kompow na
Athlonach, jeden przypadek to wadliwa plyta (po wymianie problem ustapil),
drugi to zle zalozony lub dobrany (nie pamietam dokladnie) radiator, i w tym
przypadku problem ustapil po naprawieniu bledu. Jak widzisz w zadnym
przypadku nie zawinil procesor

--
Pozdrawiam
Paweł Orliński