Re: p³yta do Atlona 1200?

Autor: _at_r2r
Data: Sun 03 Feb 2002 - 08:53:37 MET

"-- Maguard --" <tmot_at_poczta.onet.pl> napisa³(a):

>No nie. Mialem AMD Athlona 1.4 w domu przez 2 miesiace i widzialem jak to
>wspaniale dziala..... Poprostu rewelacja (tylko niech nikt tego ostatniego
>zdania nie pojmuje doslownie)..

po prostu nie masz zielonego pojêcia o sk³adaniu i konfigurowaniu
komputerów. Z³o¿y³em ju¿ dziesi±tki kompów na AMD (za czasów studenckich
dorabia³em w serwisie, a studia skoñczy³em calkiem niedawno) i du¿o na
Intelach (PIV). I jedyne wyt³umaczenie tych twoich rewelacji to to ¿e albo
jeste¶ totalny beton techniczny, albo koledzy z klasy Cie okropnie
oszukuja.
Jestem sk³onny nawet postawiæ 2 kompy ko³o siebie (na AMD XP i PIV z
markowymi p³ytami g³ównymi i pamiêciami) i zaprosiæ cie na wykazanie tych
rewelacji osobi¶cie. Ja sie nei bede wtraca³ a ty mi bedzies pokazywa³
rewelacje PIV. Lokalizacja: LUBLIN.

Pozdrawiam!

--
@r2r  artur_at_symboliczna.net