Re: programy do udostępniania łącza, win98 i win me

Autor: Piotr Respondek (pytong_at_kki.net.pl)
Data: Sun 03 Feb 2002 - 02:48:43 MET

Użytkownik "mikuch" <m_i_k_u_c_hnospam_at_poczta.onet.pl> napisał w wiadomości

: Założyłem sieć do udostępniania internetu innym komputerom, ale
napotkałem
: na problemy i mam kilka pytań:
:
: 1. w komputerze mam windows 98 w wersji. 4.10.1998 - czy to jest wersja
: windows98se bo nie mogę znaleźć opcji udostępnianie połączenia

To jest zwykły Win98. Win98se ma ozn. 4.10.2222 A

: 2. jeśli nie to czy - jest możliwy update z wyżej wymienionej wersji
: windowsa do win98se

Tak.

: 3. jeśli nie to czy - są inne programy pod win98 (w/w wersji) które
: spełniają zadanie windowsowego udostępniania połączenia (jeśli tak to
gdzie
: mogę je znaleźć)

Jeśli już pod Windows to np. WinGate. www.wingate.com

: 4. jeśli nie to czy - po update z win98 do win me będę musiał ponownie
: instalować sterowniki, czy sterowniki do win98 i win me są takie same,

To w końcu chcesz update'owac sys do Win98se czy WinMe? IMHO WinME to
najgorszy możliwy wybór. Należy do tej samej rodziny co Win98, więc ponowne
instalowanie sterowników nie zawsze jest potrzebne.

: 5. czy po update z win98 do win me będę mógł potem cofnąć się do win98
bez
: potrzeby ponownego instalowania wszystkiego od zera
:
Tak, jeśli zaznaczysz podczas instalki 'Zapisz pliki systemowe. Później
będzie można "odinstalować" WinMe. A tak w ogóle to zainstaluj lepiej 98SE

: dzięki za pomoc
: mikuch

A tak na marginesie to NTG

pozdr.