Re: Do specow: Optymalna konfiguracja?

Autor: GLide (glide_at_terramail.pl)
Data: Sun 03 Feb 2002 - 02:19:30 MET

On Sat, 2 Feb 2002 12:07:25 +0000 (UTC), "The_EaGle"
<theeagle_at_tenbit.pl> wrote:

>AutoCAD to takze 3D.
Ale nie tylko. Tam gdzie nie potrzeba wspmagania OGL (rysunki plaskie)
Matrox spisuje sie swietnie.

>Nie, bylem niejako w srodowisku grafikow :-) Qmpel siedzie od dluzszego czasu
>we flashu i to z jego inicjatywy sie tam znalazlem.
Spoko. Co prawda na warsztach nie bylem - czego w sumie troche zaluje,
ale doskonale zdaje sobie sprawe z tego na czym profesjonalisci od 3D
pracuja - mam kilku zanjomych, ktorzy z tego zyja (sam bawie sie tylko
amatorsko)
A jak juz sie jest profesjonalista pelna geba to sie kupuje za ciezkie
pieniadze Wildcata 5110 (to tylko ~12000zl lesze uzywaja Gloriaii III
za tylko ~4400)

Pozdrawiam
GLide