Re: Do specow: Optymalna konfiguracja?

Autor: GLide (glide_at_terramail.pl)
Data: Sun 03 Feb 2002 - 02:23:52 MET

On Sat, 2 Feb 2002 15:55:23 +0100, "-- Maguard --"
<tmot_at_poczta.onet.pl> wrote:

>A czemu AMD? Bo tansze? Chcesz zeby nie bylo problemow to pakuj intela
Intel tez potrafi sprawiac problemy...

>sie bedzie czesto zawieszal, i tak sie bedzie zawieszal, ale z dobrym
>chlodzeniem troszke zadziej....
Powiedz mi dlaczego u mnie nic sie nie wiesza mimo, ze mam AMD???

>Skoro ma byc wydajny to Barracuda
Barracuda owszem jest wydajna, ale nie jest to tez jajas wielka
rewelacja. (chocby za sprawa dosc marnego ja na te klase byskow czasu
dostepu).

Nastepnym razem moze swoje dywagacje poprzesz jakimis konkretami?

GLide