Re: Nagrywanie filmow

Autor: Darek (agap_at_optonline.net)
Data: Sun 03 Feb 2002 - 02:25:27 MET

On Sat, 2 Feb 2002 14:01:47 +0100, "w0lter" <wolter_at_no.spam.as.net.pl>
wrote:

>CzesC
>
>Mam film na dysku i jeden cd zajmuje 760MB. Niestety mam nagrywarke LG
>8x4x32 i nie chce mi wypalac plyt 800MB. Slyszalem tez ze w formacie VideoCD
>mozna upchnac na plycie 700MB 800MB. Nie wiem czy to prawda ale jesli tak to
>jak to zrobic za pomoca Nero? Bo jak daje VideoCD, wpakuje plik to przy
>poczatku nagrywania wyskakuje ze rozmiar kompilacji jest za duzy :(

musisz orientacyjnie liczyc cd 650meg 74min muzyki=74 minuty filmu w
formacie vcd, to samo z dyskami 700meg=80min filmu vcd
teraz juz latwo bedzie tobie sprawdzic czy film zmiesci sie na dysk
czy nie
jezeli zalezy tobie aby film byl w formacie vcd to bedziesz go musial
"pociac" jezeli jest dluzszy, jezeli masz zamiar ogladac go tylko na
komputerze to mozesz przekonwertowac go na divx i spokojnie sie
zmiesci na jednym cd (w divx wchodza filmy pelnometrazowe na jedno cd
z calkiem niezla jakoscia)