win98 i win me, programy do udostępniania łącza

Autor: mikuch (m_i_k_u_c_hnospam_at_poczta.onet.pl)
Data: Sun 03 Feb 2002 - 01:53:47 MET

Założyłem sieć do udostępniania internetu innym komputerom, ale napotkałem
na problemy i mam kilka pytań:

1. w komputerze mam windows 98 w wersji. 4.10.1998 - czy to jest wersja
windows98se bo nie mogę znaleźć opcji udostępnianie połączenia
2. jeśli nie to czy - jest możliwy update z wyżej wymienionej wersji
windowsa do win98se
3. jeśli nie to czy - są inne programy pod win98 (w/w wersji) które
spełniają zadanie windowsowego udostępniania połączenia (jeśli tak to gdzie
mogę je znaleźć)
4. jeśli nie to czy - po update z win98 do win me będę musiał ponownie
instalować sterowniki, czy sterowniki do win98 i win me są takie same,
5. czy po update z win98 do win me będę mógł potem cofnąć się do win98 bez
potrzeby ponownego instalowania wszystkiego od zera

dzięki za pomoc
mikuch