Re: płyta do Atlona 1200?

Autor: -- Maguard -- (tmot_at_poczta.onet.pl)
Data: Sun 03 Feb 2002 - 01:19:01 MET

Użytkownik "Wojciech Giersz" napisał w wiadomości ...
> Ja Ci proponuje nie robic z siebie idioty. Oprocz tego na tej grupie
> prymitywne, wiejskie slownictwo nie jest mile widziane.

jesli uzylem nieodpowiedniego slowa, to przepraszam, nazwe inaczej "tania
imitacja procesora"... Wiem, iz jak ludzie pokupywali AMD'ki to teraz musza
je chwalic.
Ok. moze i momentami sa wydajniejsze, ale od czego Celleronow, a przy dobrej
plycie i RAMBus'ach PIV bije na glowe kazdego AMD'ka.
Fakt 2, Athlony sa tansze... I co z tego, Subaru Impreza tez jest tansza od
BMW serii 5, jednoczesnie szybsze, ale nie zmienia to faltu iz nadal
gorsze... jesli chcialbys konkretne przyklady i porwania dotyczace prockow
to pisz na priv, po co bowiem zasmiecac grupe dyskusja co jest lepze Athlon,
czy Pentium, ci co kupuja AMD'ki i tak tego nie zrozumieja.....
Pozdrawiam

Maguard