Jaką cichą obudowę kupić?

Autor: Boczarek (korofil_at_wp.pl)
Data: Sun 03 Feb 2002 - 00:37:50 MET

Witam
Właśnie zaczynam składać nowy komputer. Wszystkie części już wytypowałem -
nie mam jednak pojęcia jaką kupić obudowę. Rzecz nie w tym, aby napęd DVD
nie zagłuszał dźwięku podczas oglądania filmów, ale w tym, że dużo siędzę
przy kompie pisząc - często w nocy i szum wiatraczków doprowadza mnie już do
szału. Stąd pytanie jak w temacie. Jeśli dodatkowo macie linki do stron o
wyciszaniu komputera, albo firm specjalizujących się w takich wyrobach -
byłbym wdzięczny.

pozdrawiam
Filip