CDrom sam sie otwiera

Autor: narmo (narmo_at_localhost.localdomain)
Data: Sun 03 Feb 2002 - 00:29:02 MET

Witam.
Mam troche dziwny problem. Mam czteroletni naped CD-ROM LG CRD-8322B
(32x). Od jakies czasu cos sie zepsulo i zaczal sam sie otwierac, co wiecej
zwykle po otwarciu plyta kreci sie z zawrotna predkoscia na tacce.
Poza tym trudno go zamknac, trzeba probowac pare razy, az w koncu podda
sie i wreszcie 'zaskoczy'. Najsmieszniej jest, gdy sie otworzy w samym
srodku instalowania OSa. Przyznaje, ze w nim nie raz grzebalem - zeby
przetrzec glowice, albo wnetrze silniczka. Moze ktos wie jak zakonczyc
ta wojne. Tylko prosze nie mowcie mi, ze powinienem kupic nowy naped.

--
Maciek Ananicz
narmo_at_go2.pl