Jaka kolejność instalacji boot menagera i 2 systemów?

Autor: oberek (obraxan_at_poczta.onet.pl)
Data: Sat 02 Feb 2002 - 22:52:24 MET

Witam.
Mam 3 partycje: C (jest aktywna),D(na win98) i E (dysk na dowolne
śmieci).Chce zainstalować Win XP i 98.Mam bootmenagera Bootstar.Na C chce
mieć XP a na D win98.Na pewno XP trzeba zainstalować wcześniej niż
bootstar'a bo się gryzą przy instalacji XP, ale co dalej?Jak zaczne
instalacje win98 na D, to czy przy 1 restarcie (jeszcze w czasie instalacji)
to zacznie szukac aktywnej partycji, którą jest C i na której jest XP i tam
powrzuca jakieś pliki i sie wszystko pomiesz!?
Jak to wszystko po kolei zrobić?
Dziękuję za pomoc.
Pzdr. oberek