Re: primax colorado direct 9600 i win xp

Autor: _at_r2r
Data: Sat 02 Feb 2002 - 22:13:14 MET

"robert w." <bobi1202_at_interia.pl> napisał(a):

>czy ktos ma doswiadczenie jak taki skaner odpalic pod win xp?
>szukam tez sterownikow do tego spzretu pod ten system.

nie ma takich sterowników i ponoc juz nie bedzie. Ja sobie poradziłem w
spoób nastepujący.
Zainstalowałem sterowniki napisane pod win2000 (NT). Skanuje programam
Adobe Photoshop. Skanowanie z czegoś innego zawsze kończy sie błedem.
Sprawdziłem już chyba wszystko i tylko ten photoshop sie do tego nadaje :).

Aha - skaner nie wiedzieć czemu musi sie tak jakby "troche rozgrzac" :))))
zanim zacznie dobrze skanować :-(. Ale potem już skanuje idealnie.

Ps. Czas pomyśleć o wymainei skanerka...

Pozdrawiam!

--
@r2r  artur_at_symboliczna.net