Re: Format

Autor: Sławek (slaff_at_kki.net.pl)
Data: Sat 02 Feb 2002 - 21:34:18 MET

format c: \s
a najlepiej jeśli jakiś robal był albo coś innego to zamazać pierwsze
sektory dyskeditem i na nowo partycje później założyć fdyskiem no i święty
format c: \s (jeżeli zaznaczysz opcję \s to veryfikuje i sprawdza
ewentualne błędy.

A tak nawiasem jeśli często ci sys pada to rzeczywiście zrób sobie obraz
ghostem i będziesz miał tak jak kolega mówi 20 - 30 minut i po krzyku -
system nowy jak malowanko