Re: MGM zglos sie!!!

Autor: Jeremi (jeremi_m_at_skrzynka.pl)
Data: Sat 02 Feb 2002 - 21:24:16 MET

Użytkownik "Krzysiek" <silverman_at_go2.pl> napisał w wiadomości
> "Jeremi" <jeremi_m_at_skrzynka.pl>, wrote in news:a3gjgd$2o$1_at_news.tpi.pl:
>
> Ja Ci poprostu nie wierze i zrozum to, ok. :-)

Napisze to tutaj ostatni raz, a jak bedziesz jeszcze mial jakies watpliwosci
zapraszam na priv.
Przeprosilem grupe i mam nadzieje, ze Ci ktorzy mnie znaja, wiedza, ze nie
zrobilem tego celowo [przestawienie daty].
Ja mam ustawione sortowanie alfabetyczne, wiec nie zwrocilem na to uwagi.
Po za tym, najpierw chcialem Cie opieprzyc, za co sie czepiasz, bo ja
widzialem
wszystko poprawnie [tzn. godzine].
I nie specjalnie mnie obchodzi, czy w to wierzysz, czy nie.
A nie przyszlo Ci czasem do glowy, ze nie mam powodu by zwracac czyjakolwiek
uwage na moj post? MGB i tak go przeczyta, niezaleznie od tego czy jest na
poczatku, na koncu, po bokach itp.
Z mojej strony EOT.
BTW naprawde szczerze dziekuje za zwrocenie uwagi na ta date:)

--
Pozdrawiam,
Jeremi