HOT 557 wer. 1.32 i procesor Pentium 200 MMX

Autor: michcio_at_poczta.onet.pl
Data: Sat 02 Feb 2002 - 20:39:56 MET

Mam płytę HOT 557 wer. 1.32 i włożyłem do niej procesor Pentium 200 MMX.
Komputer rozpoznaje go jako 166 MHz mimo tego, że mnożnik jest ustawiony wg
instrukcji na x3.
Zmiejszyłem częstotliwość na 60 MHz to rozpoznaje go wtedy jako 150 MHz.
Jakiekolwiek manipulacje zworkami mnożnika nie dają żadnego efektu. Tak to
wygląda jakby płyta miała na stałe ustawiony mnożnik x2,5. Jak przestawić
ten mnożnik na x3 ?
Pobrałem nowszy bios ale nic to nie zmieniło.
A może gdzieś to siedzi w ustawieniach biosu ...???

Będę wdzięczny za wszelkie sugestie.
Darek