Athlon z FSB/266Mhz + płyta z FSB 200Mhz

Autor: Lukasz (szybol_at_poczta.fm)
Data: Sat 02 Feb 2002 - 19:17:35 MET

Mam następujące pytanie:
Czy Athlony z FSB/266Mhz mogą pracować na płycie z FSB 200MHz? Konkretnie,
moja płyta to Abit KT7-Raid. Czy bez podkręcania FSB na tej płycie, operując
samym mnożnikiem da się ustawić częstotliwośc procesora taką, jaka by była
dla FSB 266? np. czy uda mi się uruchomić na tej płycie procesor Athlon 1.4
Ghz FSB/266Mhz, który by działał z częstotliwością 1.4 Ghz (zwiększając
jedynie mnożkik)?

pozdrawiam
Łukasz
szybol_at_poczta.fm