Re: MGM zglos sie!!!

Autor: Krzysiek (silverman_at_go2.pl)
Data: Sat 02 Feb 2002 - 18:42:54 MET

narmo <narmo_at_localhost.localdomain>, wrote in

> Przepraszam, ze sie wtracam, ale zaciekawilo mnie jakie ma znaczenie
> nieprawidlowe ustawienie daty? Czy niektore newsreadery zle sortuja
> takie widomosci? U mnie na slrn bylo OK.

Ja (i pewnie wielu innych) mam ustawione sortowanie w/g daty i taki post
wyslany z przyszlosci widziany jest caly czas na samej gorze. Taki numery
robione sa celowo, zeby zwrocic uwage na swoj post.

--
Krzysztof Szczepanek mailto:silverman_at_go2.pl
!!Music's for you and me, Not the fucking industry!!