Re: Co polecacie ?

Autor: ..::TP::.. (gero_at_box43.pl)
Data: Sat 02 Feb 2002 - 18:24:49 MET

> Dzieki za odpowiedz, gier raczej nie uzywam a tym bardziej 3d.
> A tak ogolnie to nie za bardzo przeginam z tym sprzetem, co prada
kierowalem
> sie tym ze ma sluzyc na lata i ma byc rozwojowy (dlatego P4).

Czesc!!!

Troche te dwie rzeczy sie wykluczaja :)) chodzi mi o te "na lata"
i "rozwojowy" bo jak znam troche ten rynek to za jakis rok wyjda nowe
pamieci
i zeby to rozbudowac trzeba bedzie plyte zmienic albo intel wymysli nowy
rodzaj
zlacza pod procek albo ktos tam opracuje jakiegos nowego ATX :))
Kup w miare szybki komp na dzisiajsze czasy (taki na jaki Cie stac) i daj mu
sie
zestarzec :))))

pozdrawiam TP