Barracuda IV >> piszczałka << tylko mi znów nie piszcie że już było plizzz...

Autor: Masqagus (masqagus_at_wp.pl)
Data: Sat 02 Feb 2002 - 18:10:15 MET

Witam

Przedstawie caly problem

Mam dysk Barracuda IV 20 GB i gdy nie pracuje wydaje z siebie cichy pisk.
Wszyscy wiedzą że jest programik smscan.exe, ktory ma wyeliminowac piski.
Problem w tym ze u mnie nie dziala a wyprobowalem juz z 10 wersji z roznych
miejsc i na pewno wlasciwie z niego korzystalem. Boli mnie juz glowa i rece
opadaja :-(

Orientuje sie ktos moze czy jest inny sposob na wyeliminowanie piskow.
Slyszalem o update'owaniu firmware'u - tylko jak ???

A moze komus z Was wymienili piszczacy dysk na nowy ? Pisalem kilka eazy do
seagate.com ale wykrecaja sie odpowiedziami nie na temat...Bede bardzo
wdzieczny za jakiekolwiek info ktore pozwoli mi usunac piski.

Tomek

ps uprzedzam, na pc.com.pl nie ma nic ponad info o smscan.exe