Sound Blaster a Windows 98

Autor: ..::TP::.. (gero_at_box43.pl)
Data: Sat 02 Feb 2002 - 17:55:23 MET

Czesc !!!
Mam takie neiwielki pytanko. Mam stara aczkolwiek
jeszcze zupelnie zaspokajajaca moje potrzeby karte
Sound Blaster AWE 64 Value (ISA) no i mam taki
problem z nia. Ostatnio coraz wiecej DivX'ow jest
kodowanych z czestotliwoscia 48kHz a pod Windows 98
maksymalnie na tej karcie moge uzyskac 44,1kHz wiec zeby
w filmach nie bylo takiego gluchego przydzwieku musze
w ustawieniach kodeka zmieniac na polowe czestotliwosci
probkowania. Pod windows 2000 nie ma tego problemu bo
o dziwo okazuje sie ze ta karta tam moze dzialac z f probkowania
48kHz - czyli najprawdopodobniej jest to wina driverow.

Nie wiecie gdzie moge zdobyc takie sterowniki aby to chodzilo
na 48kHz tez pod W98 ?

pozdrawiam TP