Re: Cancel-bot

Autor: Artur Gawryszczak (gawrysz_at_camk.edu.pl.__!__)
Data: Sat 02 Feb 2002 - 16:55:53 MET

Daniel Rychcik wrote:

> A slowo 'linux' ?-)

Problem z wycineniem nazw systemów op. jest taki, że w opisie wadliwego
działania sprzętu czasem warto napisać co widać pod którymś, bądź wieloma
z nich.

Miałem już np. tak, że grafika pod Linuxem mi działała OK, a pod windą na
przemian 640x480x4 i czarny ekran. Wbrew pozorom był to problem czysto
sprzętowy - pomogło dokładniejsze włożenie w slot AGP i przykręcenie
śledzia :-)

Niestety nie umiem zaproponować reguł na wycinanie ewidentnie windzianych
topików (linuxiane się pojawiają rzadziej :-) ), poza moderowaniem grupy,
a to inna para kaloszy.

Za to można by wywalać posty o tylule "test" "test, nie czytać"

No i można by też wywalać z ostrzeżeniem na priv posty o przesyconych
treścią tytułach "pomocy", "help" itp :-) ... choć może to drastyczne i
mało skuteczne.

I posty ze źle ustawionym kodowaniem ... jak przedpiścy :-P

Geezz, dobrze że niczym nie adminuję, dla potencjalnych userów dobrze ;-)

--
Pozdrówka,
        Artur Gawryszczak