Re: win 3.1 czy 95, problem

Autor: Marek Dankowski (marek-sh_at_profit.pl)
Data: Sat 02 Feb 2002 - 11:14:41 MET

> Wcale niekoniecznie, ostatnnio na Allegro widziałem Windows 3.11 za 50 zł,
> do tego jakiś darmowy edytor i mamy wszystko legalne.

To nie jest dokładnie tak. Sam kiedyś się napaliłem żeby kupić Win3.11 na
Allegro.
Ale wszystkie moje zapytania o legalność spotykały się z bardzo mętnymi
odpowiedziami.
Żadna z tych osób nie legitymowała się fakturą zakupu, więc nie mogła spisać
ze mną umowy o scedowanie praw do użytkowania, bo w świetle prawa nie była
legalnym posiadaczem.
Zazwyczaj odpowiadano, że matka dostała te dyskietki w pracy, kupiono je na
giełdzie, w sklepie bez rachunku , itd.

--
Marek Dankowski
marek-sh_at_profit.pl