Barracuda IV

Autor: marcusss (meka_at_polbox.com)
Data: Sat 02 Feb 2002 - 11:19:51 MET

Witam!!!
Po miesiecznym boju wymieniono mi dysk IBM slawna detla zaliczyla zgon
zaproponowano mi na wymiane Barracude IV 40GB
Zdecydowalem sie wziasc ten dysk i wyobrazcie sobie ze ten dysk wytrzymal
cala godzine
Tzn zdazylem tylko zalozyc partycje i sformatowac, ghostem w gralem obraz
,system sie uruchomil i zobaczylem bluscreen
i napis ze mam sie skontaktowac ze sprzedawca :)
To sie skontaktowalem no i po niewielkiej juz utartce ze sprzedajacym ktory
po niskim formatowaniu chcial mi go dac z powrotem
w koncu wymienil mi ja na nowa Barracude no i udalo sie odpalic.
I na koniec pytanie na ktore zapewne nie dostane odpowiedzi co jest z tymi
dyskami kiedys dysk kupilo sie i latal pare lat teraz
to nawet nowe nie chca chodzic .
Technologie coraz lepsze a coraz wiecej badziewia juz od nauczki z ibm
niewierze w zadna firme
Marek