Problem z drukarka i skanerem

Autor: dexter (biskupdamian_at_poczta.fm)
Data: Sat 02 Feb 2002 - 15:26:51 MET

Problem polega na tym, że nie mogę drukować jeśli skaner jest wyłączony.
Drukarka jest podłączona pośrednio przez skaner i żeby coś wydrukować
musiałem włączać skaner.
Niedawno coś pokombinowałem w ustawieniach i drukarka drukowała bez
podłączenia skanera. Niestety musiałem ją odłączyć i po ponownym podłączeniu
okazało się że znowu nie drukuje.
Mam w związku z tym pytanie: czy ktoś z was zna jakiś sposób żeby drukarka
dalej drukowała bez włączania skanera (to jest Plustek i nie ma zbyt dobrego
zasilacza). Na pewno coś się da zrobić, ale niestety nie pamiętam jak.

Pozdrawiam
Dexter