"Karta" dzwiekowa AC'97 problem.

Autor: Piotr Gajewski (gajos_at_-REMOVE-pnd.com.pl)
Data: Sat 02 Feb 2002 - 12:54:00 MET

Czesc.
Zaraz mnie cos trafi... Win98se pl, Riva tnt2 m64, plyta glowna
GA-7ZX-1, karta dzwiekowa zintegrowana (na ukladzie VT82C686A). Do tego
najnowsze stery (2.20a - sciagniete ze strony www.viaarena.com). DirectX
8.1 PL.
Jak odpalam jakas gre (w sumie instalowalem tylko dwie, z czego pierwsza
TOCA2, a teraz Shogun - z obiema ten sam problem) to ginie dzwiek i
komputer milczy. Trzeba go restartowac zeby potrafil wydac z siebie
jakis dzwiek. W sumie to trzeba go resetowac, bo windoza nie chce sie
normalnie zamknac - zamiera na screenie "trwa zamykanie..." i tak w
nieskonczonosc mozna czekac.
Co z tym shitem zrobic? Juz mnie krew zalewa... G!
Pzdr.
gajos