Re: plyta Microstar K7T266 Pro2 - pytanko

Autor: Cooger (squadaq_at_box43.pl)
Data: Sat 02 Feb 2002 - 11:55:59 MET

> Jak podkrecac procesor na tej plycie?
> Mam na niej Durona 1000 Morgan.
> W Biosie nie ma zadnej takiej funkcji, ponoc jest cos softowego (Fuzzy
> Logic), ale czy to sie sprawdza? Poza tym jakos nie moglem tego znalezc na
> CD dolaczonym do plyty, ale moze kiepsko szukalem.

Jak to nie ma w BIOSIe ? Jesteś pewnie jaką masz płytę ? Wszystkie
ustawienia powinny być w BIOSie, a co do softu to on poprostu przechodzi co
MHz i sprawdza czy jest stabilnie - manipuluje on tylko FSB więc na pewno
nie wyciśnie z proca wszystkiego. Jeśli chodzi o ustalenie max. prędkości w
danych warunkach to ustala dość dobrze - jak ręcznie ustawiłem napięcia,
pamięć itp. to wycisnął kilka MHz więcej niż z moich ręcznych ustawień - ja
wycisnąłem 600_at_900 przy FSB 150 a program dosłownie chyba FSB 152, czyli
12MHz więcej
> No i jak podkrecic na niej takiego Durona?
1. Pytanie po co ?
2.Przedewszystkim odblokować mnożnik (właśnie nie pamiętam czy da się go
obniżyć :( ale chyba tak) i puścić magistralę na FSB 133 - i już jesteś
szybszy od TB1.0GHz C, a jeszcze niczego nie podkręciłeś
3.Potweakować pamięć - IMHO ustawienia default są do dupy
4.Jak już musisz kręcić, to będzie trzeba zapewne podnieść napięcie Core i
napięcie pamięci i wycisnąć jak najwyższe FSB przy jak najbardziej
zrasowanych ustawieniach pamięci. Przy dobrych pamięciach daje się uzyskać
FSB 150MHz przy CAS2
5. Coolera dobrego jak rozumiem masz....

Pozdrawiam,

Cooger