Poczatki wypalania.

Autor: kaem (madzia0k_at_wizard.ae.krakow.pl)
Data: Sat 02 Feb 2002 - 09:58:27 MET

Witam.

Kupilem ostatnio nagrywarke TDK, ogolnie
bez problemow, z malym wyjatkiem.
Chcialem pliki mp3 jakie mam na twardzielu
przeniesc na kompakt, ale tak zeby dalo
sie tego sluchac na zwyklym odtwarzaczu CD.
W tym celu zmienilem format z mp3 na wav (CDex)
i przegralem to na plytke. Bez problemu moge
to teraz odtworzyc na komputerze, ale wieza sobie
z tym juz nie radzi. Caly czas chce odtwarzac utwor
numer 1, (chocbym ustawil inny), co i tak nie wychodzi.

Zrobilem jakis blad? Moze czegos nie wiem?

dzieki.
Krzysiek Madzia
Cieszyn-slaskie
Krakow-malopolskie