Teraz ja mam problem....

Autor: -- Maguard -- (tmot_at_poczta.onet.pl)
Data: Sat 02 Feb 2002 - 03:23:33 MET

Od niedawna stalem sie "szczesliwym" uzytkownikiem Windows'a XP Professional
po Polsku. Wszytko mi dziala rewelacyjnie z wyatkiem jednej rzeczy, programu
Nero 5.5.7.2 (czyli wersji obecnie najnowszej). Przy uruchamianiu Nero,
kiedy to program skanuje magistrale IDE i SCASI program zawiesza sie.
Podpowiem, iz podobna sytuacje mialem po zainstalowaniu sterownikow VIA 4 in
v1 4.37 pod Windowsem ME. Wtedy jednak wystarczylo wylaczyc DMA dla
nagrywarki (ktorego zreszta ona nie obslugiwala) i wszytko wrocilo do normy
(tlumacze: przy instalacji sterow VIA jest opcja "click to enable DMA mode",
ktora to tak namieszala). Tym razem jednak nie instalowalem zadnych
sterownikow, poniewaz XP sam sobie wszytkie zainstalowal. Czy ktos moze mi
powiedziec, jaka jest przyczyna zawieszania Nero, ewentualnie ja wylaczyc
prawdopodobnie wlaczone DMA dla nagrywarki???

Informacje dodatkowe:
procesor: Intel Celeron 466
plyta: Shutlle AV18E
CD-R: (zabytkowy) Philips 3610 x2 x2 x6