Re: jaki antyvirus?

Autor: Mariusz Michna (mariusz_at_tpc.com.pl)
Data: Fri 01 Feb 2002 - 23:53:22 MET

In article <a3eoba$qhs$1_at_news.tpi.pl>, bob1969_at_wp.pl says...
> witam
> czy możecie polecić program antivir w którym można aktualizować bazy
> wirusów- dotychczas miałem nortona ale zlikwidowali bezpłatną aktualizację

Poszukaj darmowego CAI Inoculate IT Personal Edition.
CAI juz go oficjalnie nie udostepnia, ale na roznych serwerkach lezy.
Byl tez na CD w wielu gazetkach.

Potem pobierasz update przez ftp (ftp://ftp.cai.com/pub/ipe/10.2/) - sa
nieraz dwa dziennie.
Update jest dokladnie ten sam co do nowszej, komercyjnej wersji, wiec na
razie nie ma obaw.

Mariusz