Re: Grafika Intel 740

Autor: Marcin Parka (M.Parka_at_elka.pw.edu.pl)
Data: Fri 01 Feb 2002 - 23:35:55 MET

> Mam problem moja grafika intel 740 pod windows 2000 profesionalny blokuje
> system po zainstalowaniu sterowników
>
> Po zainstalowaniu ponad 20 sterowników które są podobne system nie odpala
> mi się

Stary, jakie 20 sterowników?!!! Pod i740 jest jeden wbudowany w system W2K i
drugi ze szczątkowym Direct3D, który jest prawdopodobnie jakąś betą. Więc
może ty instalujesz drivery z w9x?

PS. instalacja i740 (dla płyt z VIA KT133) sprowadza się do odpalenia W2K w
trybie VGA i instalacji VIA 4in1. Wtedy system dopiero bedzie mógł
skorzystać z driverów grafiki (nawet tych wbudowanych).
Testowane na: i740 + ECS K7VZA oraz MSI K7Turbo LE

MP