Pomocy - robak internetowy

Autor: Deval (tomaszmakiela_at_poczta.onet.pl)
Data: Fri 01 Feb 2002 - 22:13:48 MET

Wyslalam tu ta wiadomosc, bo nie moge korzystac z WWW. Mianowice zostal mi
podeslany robaczek internetowy <nazwa nieznana, tytuly: "Honey" oraz
"Congratulations", plik udajacy dzwiekowy>. Kupilem Mks_vir'a ale niestety
nie wykrywal go, nawet po uaktualnieniu. Zeby drania ubic potrzebuje jego
zywej kopii, zeby ja nastepnie wyslac do mks'a, niestety wszystkie kopie
skasowal wspoluzytkownik komputera. Apeluje wiec: ktokolwiek dostal takiego
"robaczka" niech mi go podesle, albo poinformuje mnie gdzie dran sie ukrywa
(poki mialem jeszcze dostep do WWW probowalem go wysledzic czytajac gdzie
sie zwykle kryja robaki ale nic to nie dalo). Za wszelka pomoc z gory
dziekuje i jeszce raz przepraszam za OT ale, uwierzcie mi, jestem naprawde
zdesperowany.

Z powazaniem

Deval