Co polecacie ?

Autor: Jarek M. (jm24_at_poczta.fm)
Data: Fri 01 Feb 2002 - 22:11:56 MET

Witam
Mam do Was ogromna prosbe - pomozcie mi sklecic konfiguracje kompa,
Potrzeby typowo domowe, Win_??, Office, troche grafiki (ale zadne powazne
zadania),wiadomo filmy DVD, i co dla mnie najwazniejsze mozliwosc zrzucania
filmow z kamery amatorskiej na CD.
Kamera (amatorska - nie cyfrowa) ma wyj. S-Video + zwykle cinch + dzwiek
stereo
Sprzet ma sluzyc przez najblizsz kilka lat, myslalem o takim zestawie:
P4, 256 DDR, DVD, CD-RW (Teac), modem zewn., HDD-40GB
Od karty graf. oczekuje in TV/ out TV, tu na grupie przeczytalem ATI
Radeon8500.
Jakich firm polecacie graty, szczegolnie jak plyta glowna (docelowo Win2k)
Moze przesadzilem albo cos pominalem to poprawcie mnie bardzo prosze.
Jak jeszcze podpowiecie gdzie w W-wie to kupic za przyzwoita cene to bede
wdzieczny

Pozdrawiam
Jarek