Re: USB i port równoległy [drukarka]

Autor: Michal Letowski (milet_at_geocities.com)
Data: Fri 01 Feb 2002 - 19:41:02 MET

Użytkownik "Marek Wojtaszek" <mwojtaszek_at_poczta.antispam.onet.pl> napisał w
wiadomości news:a3dgpv$iam$1_at_news.tpi.pl...
> Drukarka ma połączenie zarówno USB jak i na port równoległy. Pytanie jest
> takie, czy jeśli mam dwa komputery, to mogę tę samą drukarkę połączyć do
> nich obu, jeden przez USB, a drugi przez port równoległy? Czy się coś nie
> spieprzy?

W przypadku HP mozna, jest to chyba nawet oficjalnie opisane przez HP
(w instrukcji albo na stronach supportu). Oczywiscie nie mozna drukowac
w tym samym czasie.

Michal Letowski