Re: Komp zwalnia - czego za malo?

Autor: Luckydar (luckydar_at_poczta.onet.pl)
Data: Fri 01 Feb 2002 - 19:29:00 MET

Użytkownik "plitkin" <plitkin_at_interia.pl> napisał w wiadomości
> Mysle, ze przy 128 MB nie powinno tak zwalniac. Jak rowniez nie mozna tego

Kiedys mialem 192 MB, ale musialem wywalic 64, bo byly bledy (uszkodzona).
Teraz monitor systemu pokazuje mi, ze plik wymiany jest w uzyciu na poziomie
5 - 10 MB.

> 2. Powlaczaj DMA dla Hdd i cd-romu (i wszystkiego co masz na IDE)

Kiedy mialem wlaczane DMA dla cd-romu, to system strasznie sie wieszal. A
jesli idzie o Hdd, to gdzie to sie wlacza? I czy nie zdestabilizuje mi
systemu? A procesor - czy P II 350 Mhz to nie za malo? Zauwazylem jeszcze,
ze gdy system jest przeciazany tyloma programami (zwlaszcza, gdy otwieram
cos, co sie chwile laduje), to nawet "dymki" mi nie znikaja. Dopiero, jak
skonczy otwieranie. Co jest?

Pozdrawiam: Luckydar