Drivery do muzyki - ECS K7S5A

Autor: Alba the dumb (zilath_at_dino.open.net.pl)
Data: Fri 01 Feb 2002 - 19:39:02 MET

Witam

Jestem lajkonik. Ktoś z was odsyła wszystkich z pytaniami odnośnie tej płyty
na angielskojęzyczną stronę.
Tyle że moja znajomość - ech :(

Wyłuszczam problem.
Zamierzam tą płytę zakupić, w związku z czym zacząłem kolekcjonować drivery
do niej.
O ile do AGP i IDE problemów nie było o tyle ilość rzeczy do dźwiękówki
doprowadza mnie do szewskiej pasji (nigdy nie miałem do czynienia z AC97).

Dwa tygodnie temu ściągnąłem sobie SiS 7012 - bomba - 13 mega
Dzisiaj wchodzę na stronę i trochę mi skóra ścierpła - bo co zobaczyłem:
1. SiS 7012 PCI Audio driver V1.03c - dwa pliki (SiS 7012 103c, oraz SiS
7012 app (application Software)). Z góry zaznaczam że ma to zdecydowanie
mniej niż 13 mega, więc pojęcia nie mam co to.
2. C - Media 9738 Codec Sound on board driver V 0.21 również dwa pliki (9738
021, oraz 9738 app (application Software))

I teraz pytania:
1. Co i w jakiej kolejności instalować???
2. Czy SiS 7012 PCI to nie jest jakaś dźwiękówka na PCI i nie ma nic
wspólnego z moją przyszłą płytą?
3. Czym się różni dany driver od tego który ma dopisek application Software.

Pozdrawiam
Alba