AC97Codec

Autor: happy (happy__at_box43.pl)
Data: Fri 01 Feb 2002 - 18:28:53 MET

Witam
Jestem w posadaniu płyty głównej PC-CHIPS M830 SiS735 i na niej jest audio
AC97Codec. Nie wiem co jest nie tak ale gdy uruchamiam gry to po kilku
sekundach zanika dźwięk. Po wyjściu z gry nie ma już dźwięku nawet w
systemie, pomaga restart. Przy słuchaniu mp3 albo oglądaniu filmów nie ma
problemów z dźwiękiem, problem zaczna się w momencie gdy słuchając mp3 z
winampa uruchamiam plugin z visualizacjami na cały ekran - wtedy znowu
roszkę pogra i dżwięk siada. A w grach zawsze, jedynie uplink idzie :) ale
ta gra jakoś specjalnie audio nie wykorzystuje.
Mam zainstalowane najnowsze sterowniki, zrobilem z nadzieja upgrade biosu a
problem nie zniknal, dźwięk nadal siada zarówno pod win98se i winme.
Może wiecie w czym problem?

pozdrawiam,
unhappy