Problem z karta dzwiekowa Creative Sound Blaster 5.1 Live! Player

Autor: Maestro \(pv Piotr G. Kosinski\) (pkmaestro_at_poczta.onet.pl)
Data: Fri 01 Feb 2002 - 17:57:05 MET

Witam!

Mam problem z karta dzwiekowa Creative Sound Blaster 5.1 Live! Player. Jak
nagrywam wielosciezkowy plik dzwiekowy, po juz przy dwoch sciezkach slychac
co 1 sek. "pykniecie", probowalem zmieniac czestotliwosci probkowania
(uzywam programu FASOFT n-Track Studio), nic nie pomoglo.

Pozniej zmienilem program miksujacy na Cakewalk SONAR - tam juz nie ma
zadnych problemow, ale nie moge nagrywac stereo, bo niby moja karta nie
obsluguje nagrywania stereo.

Czy rzeczywiscie Creative Sound Blaster 5.1 Live! Player nie obsluguje
nagrywania stereo? Czy jest jakis sposob na usuniecie tych "pykniec"???
Ponizej podaje dane o moim sprzecie:

Procesor: AMD Athlon XP 1600+
Plyta glowna: ABIT KG7
Karta graficzna: PROLINK GeForce 2 Titanium
Pamiec: 256 MB DDRAM
DVD-ROM: Pioneer DVD-116
Dysk twardy: Maxtor 40 GB 7200 rpm (nie wiem jaki numer)
---------
System: Windows Millenium Edition

BARDZO Was prosze o jakas porade!!!

Pozdrawiam,