Skin98AS - prosze o pomoc

Autor: Conrad (konrad.krzyzaniak_at_epsa.com.pl)
Data: Fri 01 Feb 2002 - 16:23:10 MET

Nie wiem czy jest to własciwa grupa dlatego z gory
przepraszam za zasmiecanie ale mam problem z
programem Skin98AS. Jest to program szpiegujacy
ktory po zainstalowaniu sledzi wszystko co dzieje
sie na komputerze wlacznie z klawiatura i zapisuje
to w logu. Chcialbym miec mozliwosc wylaczania a
wlasciwie blokowania go na okreslony czas lecz
zaden ze startup managerow go nie widzi. Czy jest
sposob by to osiagnac?

Conrad