Re: 1 z 3 LCD

Autor: AZyja (azyja_at_klub.chip.pl)
Data: Fri 01 Feb 2002 - 13:44:05 MET

> Cze!
> Sorki, ze na priva - ale mam grupy przez proxy slabo updatowane..
> Sam sklaniam sie do tego monitorka NEC 1550M, ale sa troche
drogie...Apropo
> czym one sie roznia od 1550V?
> Gdzie ty znalazles je w tak niskiej cenie 2100? Ja tez chce :))))
> A powaznie co sklania Cie do tego monitora? Jak sprawuje sie w grach ?
> Aplikacjach graficznych? Jak z wyswietlaniem kolorow blisko czerni/bieli?
> Jesli masz jakies info - prosilbym o pare slow - z gory dzieki
> Pozdrawiam
> Krzysztof Pawlowski

W nawiązaniu do Twoich powyższych słów:

Witam,
Bezpośrednie linki do stron z danymi technicznymi:
nec 1550v
http://www.nec.pl/scr/ProductPresentationForm.dnd?SLR=25&UseCache=1&CAT=&Mai
nCategory=413&SCT=416&LPN=1&PID=576231
nec 1550m
http://www.nec.pl/scr/ProductPresentationForm.dnd?SLR=25&UseCache=1&CAT=&Mai
nCategory=413&SCT=416&LPN=1&PID=576227
A tak z grubsza to: 1550m ma dodatkowo USB i głośniki, lepszy kąt widzenia i
kontrast.
U polskiego dystrybutora mam znajomego i może z niewielką marżą się uda
kupić :-))
2 sztuk na pewno nie uda mi się załatwić :-))
Parametry ma całkiem przyzwoite i warumki gwarancji bardzo dobre. Nec ma
najlepsze warunki gwarancyjne wśród minitorów LCD jakie udało mi się
znaleźć.
Co do Użytkowania (gry, filmy, kolory, itp) to podam po zakupie i dłuższych
testach.

--
Z pozdrowieniami