Re: Dobra karta z TVOUT.

Autor: Rotary (rotary123_at_box43.pl)
Data: Fri 01 Feb 2002 - 13:36:40 MET

> Chodzi mi glownie o jakosc obrazu na monitorze i TV-OUT.
> Mniej wazna jest dla mnie wydajnosc 3D w grach.

Dobre wyjście mają karty ATi, np. Seria Radeonów:
- VE - wyjscia Monitor + DVI + TV + programik (HydraVision) do rozdzielania
obrazu pomiedzy te wyjścia - dobry obraz 2D, 3D, TV i DVI - do do grania to
tak sobie w nowsze gry tak do 800x600 ze średnimi detalami cena ok 300zł

-7500 co do wyjść to tak jak wyzej co do grania to spokojnie mozna pograć w
1024 x 786 32 z pełnymi detalami - ok 650zł

-8500 wyjscia jak wyzej , gry -najszybsza karat na rynku. - dobrze ponad
1000 zł

Co do gier to bedzie tak jak pisze w przypadku jakiegoś przyzwoitego procka.

Rotary