Problem ze skanerem Mustek 1200ED i Windows NT 4

Autor: szumszum (szumszum_at_poczta.onet.pl)
Data: Fri 01 Feb 2002 - 11:50:00 MET

Hej! Mam problem z działaniem tego skanerka. Nie chce mi działać :) Tzn.
sterowniki instaluje się bez problemu ale kiedy próbuję np. z MS Photo
Editor'a albo z Corel PhotoPaint'a wywołać skaner to albo w ogóle się nie
pokazuje okienko dialogowe albo jest komunikat, że skaner jest
niepodłączony. Wystarczy jednak naciśnięcie ctrl-alt-del i okienko dialogowe
Twain pokazuje się ale i tak nie można wykonać choćby prescan.

Help!!!!

Piotrek