Re: PINNACLE SYSTEMS PCTV sat

Autor: R4v (raist_at_poczta.fm)
Data: Fri 01 Feb 2002 - 10:56:31 MET

Waha wrote:

> Czytałem te dane zanim napisałem na grupę, ale brak tam informacji o które
> mi chodziło. Chciałbym się dowiedzieć czy z 350 kanałów o których napisano
> jest choć 10 wartych oglądania, oraz czy taką kartę można podłączyć do
> zestawu analogowego który obecnie używam (Grundig STR6102) - na stronie
> jest napisane: "Satellite dish with Universal LNB/LNC (digital-ready)"
> niepokoi mnie zwłaszcza to "digital-ready"

Napisze ci ogolnie bo karty nie mam. Tak wiec z 10 a nawet nieco wiecej
jest do ogladania (zalezy czy masz antene na Astre i Hotbirda czy tylko
na jedna i czy PCTV Sat obsługuje DiseqC). Sensownych programów to może
być nawet pod 30 albo i jeszcze wiecej (zalezy co kto lubi). Co do
zestawu analogowego, albo analog albo cyfra w tym samym czasie (chyba ze
masz konwerter podwojny - Twin to sie chyba zwie). Jezeli ten Grundig ma
przelotke wbudowana to masz zadanie ulatwione. Co do konwertera -
digital-ready to po prostu konwerter full-band.

--
Raf
raist_at_poczta.fm