Re: Jaki celeron Tualatin bedzie maxymalny ???

Autor: vertex (vertex_at_box43.gnet.pl)
Data: Fri 01 Feb 2002 - 10:25:46 MET

> Ja jestem zadowolony ale przyznam się ze też miałem problemy
> Po kilku dniach walki dałem sobie radę ,więc zdaje sobie sprawę że nie jest
> to proste dla poczštkujšcych użytkowników
> którzy majš swój pierwszy komp.
> A to że tem kontroler "walił" dyski to wiedziałem i na stronie producenta
> szukałem info. jakie dyski chodzš bez problemy

No i dokladnie o to mi chodzilo.
Dlatego, nie znajac konkretnej konfiguracji (zwlaszcza dyskow) nie polecalbym w
ciemno HPT-ka...zwlaszcza ze jest Promise, ktory takich problemow nie stwarza.
Wiekszosci ludzi nawet do glowy by nie przyszlo, ze kontroler moze uszkodzic (a
raczej doprowadzic do "padu") dysku...

Jancio