Re: Kombajn HP - PSC 950 (drukarka, faks, skaner, kopiarka)

Autor: plitkin (plitkin_at_interia.pl)
Data: Fri 01 Feb 2002 - 09:50:03 MET

> W sumie przekonałeś mnie. Kupię to wszystko oddzielnie - zresztą drukarkę
> już kupiłem. Trudno, skaner będzie kopiarką. Dziękuję.

Nie bylo moim celem przekonac ciebie - tylko opisalem swoje wrazenia! Jale
gratuluje slusznej decyzji... Na innej grupie spotkalem sie ze stwierdzeniem
uzytkownika kombajna (ale nie HP) - ze to jest shit jakiego nie ma :-) Taz
ze mysle, ze nie bedziesz zalowal tej decyzji (ja rowniez :-)
Pozdroofka, plitkin