PCCHIPS M747 martwa po aktualizacji BIOSU

Autor: lechu_sz_at_poczta.onet.pl
Data: Fri 01 Feb 2002 - 09:52:10 MET

Witam kolezenstwo!

Jestem tu nowy i przybywam niestety z problemem (bardzo pilny
dla mnie).
Chcac wykorzystac płytę kolegi jako programator do Flash-BIOSU
innej płyty przypadkiem zaprogramowalem (o ludzka lekkomyslnosci!!!)
jej oryginalny BIOS inna zawartoscia. Po restarcie juz sie
nie odezwala. I teraz zamiast jednego mam juz dwa problemy.
Jest to PCCHIPS na BXPro (ktorys SIS) o oznaczeniu M747 ver 1.5
SLOT 1 z AMI BIOS, grafika i dzwiekiem ON-BOARD.
Zdobylem wiec jeszcze jedna plyte z AMI biosem i uzylem jej
do zaprogramowania tamtej kosci biosem do M747 sciagnietym
ze strony PCCHIPS (probowalem wszystkie wersje jakie tam znalazlem).
Uzylem najnowszego AMIflasha. Plyta dalej milczy!
Po przejrzeniu archiwum tej grupy probowalem wlozyc grafike ISA,
dyskietke startowa, zerowac ustawienia SETUP (wyciagalem baterie,
zwieralem jumper). Dla pewnosci zapisalem przy pomocy sprawnej
plyty zawartosc zaprogramowanej przeze mnie kostki do pliku. JEST
ZGODNA Z PLIKIEM z INTERNETU.

Gdzie popełniam błąd?
Inne uszkodzenie płyty raczej wykluczam bo przed zaprogramowaniem
działała...

Bede wdzieczny za wszelkie wskazowki.
Pozdrawiam
Lechu